Cerca al catàleg Cerca al web

Agenda d'activitats

• 29 Mar
    Club de lectura: "Historia secreta de Costaguana" de Juan Gabriel Vásquez 18:30 a 20:00

• 31 Mar
    Codeclub: club de programació d'ordinadors per a infants 17:30 a 19:00

Infants de 10 a 12 anys. Places limitades. Inscripcions a la Biblioteca

• 06 Abr
    Biblio@ccés La Pineda: Contes al tacte 11:00 a 12:00

A càrrec d'Elisabeth Ulibarri

• 06 Abr
    Biblio@ccés La Plana: Contes al tacte 17:00 a 18:00

A càrrec d'Elisabeth Ulibarri

• 07 Abr
    Codeclub: club de programació d'ordinadors per a infants 17:30 a 19:00

Infants de 10 a 12 anys. Places limitades. Inscripcions a la Biblioteca

• 18 Abr
    Club de lectura fàcil: "Nada es lo que parece: cuento del norte de África" de Ramon Girona 10:00 a 11:00

• 21 Abr
    Revetlla de Sant Jordi : lectura de poesia en veu alta 18:00 a 19:00

Cicle "Cultures del món : Marroc "

• 23 Abr
    Contes de festa 11:30 a 12:30

Activitat familiar amb Felip Kervarec

• 26 Abr
    Club de lectura: "Submissió" de Michel Houellebecq 18:30 a 20:00

• 10 Mai
    Taller de tatuatges amb henna per a totes les edats 17:00 a 18:00

Cicle "Cultures del món : Marroc "

Biblioteca Pública: 30 ANYS

18/02/2017

biblio30-inauguracio-noti

El proper 27 d'abril es compliran tres dècades de servei públic de la Biblioteca municipal, un equipament cultural que ha donat cobertura, al llarg d'aquests 30 anys, a les necessitats d' informació, de lectura i de lleure cultural i familiar al municipi. Per celebrar-ho hem preparat un seguit d'activitats per a tots els públics que encetarem el 28 d'abril amb una acte institucional que comptarà amb la participació de 3 generacions de famílies lectores.
El 18 de maig tindrà lloc una acte festiu amb conta contes, cercabiblio i un pastís d'aniversari molt especial.

Pels curiosos que vulgueu fer un recorregut pels 30 anys d'història de la biblioteca a partir del 27 d'abril comptarem amb una exposició virtual en imatges al web.

Gràcies, lectors, lectores, amics i amigues de la Biblioteca per aquests 30 anys de complicitat amb la cultura!

Contes de festa, cicle 2017

18/02/2017

2017-contes-webEl passat mes de gener encetàvem el cicle anual de contes que en aquesta edició està dedicat als elements festius de les tradicions més arrelades al territori: castellers, diables, trabucaires, gegants, dracs i altre bestiari... Les sessions aniran a càrrec de coneguts narradors del territori i d’altres indrets dels Països Catalans com la Rat Cebrián, la Sílvia Palazón, la Imma Pujol, el Carles Alcoy o el Felip Kervarec. Enguany, per celebrar el XXX aniversari, hem comptat amb la il·lustradora tarragonina Sara Porras que ha dissenyat un cartell i un calendari amb diversos elements festius locals com el gegant Tonet o els castellers de Vila-seca. Demaneu el calendari a la Biblioteca!